Hola, buenos días mis niñ@s aquí vamos a por nuestro trigésimo octavo día de trabajo en casa.
Hoy es martes así que nos toca: matemáticas, inglés, c. da natureza, lengua y lingua.
Vamos...
Vamos...
Matemáticas:
Correcciones de ayer:
Pg 92:
1. 150 minutos - 305 minutos - 195 minutos
260 minutos - 398 minutos - 119 minutos
2. 1815 s - 2529 s - 3 612 s
920 s - 2405 s - 1919 s
La tarea para hoy es:
Pg 92: 3, 4 y 5.
Como os dije ayer, aquí os dejo este video para ver si os puede ayudar a entender mejor estas últimas dos páginas.
Inglés:
Pg 92:
1. 150 minutos - 305 minutos - 195 minutos
260 minutos - 398 minutos - 119 minutos
2. 1815 s - 2529 s - 3 612 s
920 s - 2405 s - 1919 s
La tarea para hoy es:
Pg 92: 3, 4 y 5.
Como os dije ayer, aquí os dejo este video para ver si os puede ayudar a entender mejor estas últimas dos páginas.
Inglés:
La tarea de hoy es:
- Blog ---> Visitar el blog para hacer la actividad. Blog de inglés: (https://inglesprimariasanfermin.blogspot.com/p/4-primaria_2.html)
- Snappet: hacer la lección “description: face/hair”.
C. da Natureza:
Correccións do último día:
1. Nomea algúns organismos produtores, tanto terrestres coma acuáticos.
Solución: Resposta aberta, tanto plantas terrestres coma algas.
2. Nomea tres animais herbívoros, tres carnívoros e tres omnívoros e di por que se caracteriza cada un.
Solución: Resposta libre.
Herbívoros: bolboreta, cabalo, vaca. Carnívoros: aguia, araña, lince. Omnívoros: xabaril, corvo, piraña. Os herbívoros aliméntanse de plantas; os carnívoros, de animais; os omnívoros, de plantas e de animais.
3.Pode ser un ser vivo produtor e consumidor ao mesmo tempo?
Solución: Si. É o caso das chamadas plantas carnívoras e das semiparasitas. Son plantas fotosintéticas, pero necesitan tamén alimentos doutros seres vivos.
4. Podemos ter unha cadea alimentaria só con animais?
Solución: Podería describirse unha con: saltón -> rato -> gaio -> aguia ->, pero non estaría completa, porque na base tería que haber un produtor e no extremo oposto un descompoñedor.
Solución: Resposta aberta, tanto plantas terrestres coma algas.
2. Nomea tres animais herbívoros, tres carnívoros e tres omnívoros e di por que se caracteriza cada un.
Solución: Resposta libre.
Herbívoros: bolboreta, cabalo, vaca. Carnívoros: aguia, araña, lince. Omnívoros: xabaril, corvo, piraña. Os herbívoros aliméntanse de plantas; os carnívoros, de animais; os omnívoros, de plantas e de animais.
3.Pode ser un ser vivo produtor e consumidor ao mesmo tempo?
Solución: Si. É o caso das chamadas plantas carnívoras e das semiparasitas. Son plantas fotosintéticas, pero necesitan tamén alimentos doutros seres vivos.
4. Podemos ter unha cadea alimentaria só con animais?
Solución: Podería describirse unha con: saltón -> rato -> gaio -> aguia ->, pero non estaría completa, porque na base tería que haber un produtor e no extremo oposto un descompoñedor.
A tarefa para hoxe é:
(Le de novo as páxinas 30 e 31)
Copia e contesta no teu caderno:
1. Nomea dous cambios naturais e periódicos que non afectan ao equilibrio do ecosistema.
2. Nomea dous cambios catastróficos naturais que alteren ou destrúan un ecosistema.
Aquí vos deixo un vídeo para volver repasar o tema. (Recordade que está en castelán).
(Le de novo as páxinas 30 e 31)
Copia e contesta no teu caderno:
1. Nomea dous cambios naturais e periódicos que non afectan ao equilibrio do ecosistema.
2. Nomea dous cambios catastróficos naturais que alteren ou destrúan un ecosistema.
Aquí vos deixo un vídeo para volver repasar o tema. (Recordade que está en castelán).
Lengua:
La tarea de hoy es:
Pg 124: 1, 2, 3 y 4.
Pg 124: 1, 2, 3 y 4.
Lingua:
A tarefa para hoxe é:
Px 128: 1, 2, 3 e 4.
Aquí vos deixo tamén o himno galego para que vexades a frase que vos toca a cada un. Cando queirades xa podedes comezar a envialos videos recitando o voso verso, recordade que o podedes facer sós ou en compañía da vosa familia, moitas grazas.
3º primaria
¿Qué din os rumorosos
Na costa verdecente
Ao raio transparente
Do prácido luar?
¿Qué din as altas copas
De escuro arume arpado
Co seu ben compasado
Monótono fungar?
Na costa verdecente
Ao raio transparente
Do prácido luar?
¿Qué din as altas copas
De escuro arume arpado
Co seu ben compasado
Monótono fungar?
Do teu verdor cinguido
E de benignos astros
Confín dos verdes castros
E valeroso chan,
Non des a esquecemento
Da inxuria o rudo encono;
Desperta do teu sono
Fogar de Breogán.
E de benignos astros
Confín dos verdes castros
E valeroso chan,
Non des a esquecemento
Da inxuria o rudo encono;
Desperta do teu sono
Fogar de Breogán.
4º primaria
Os bos e xenerosos (Ágatha)
A nosa voz entenden (Evellyn)
E con arroubo atenden (Alba)
O noso ronco son, (J. Ángel)
Mais sóo os iñorantes (Ariadna)
E féridos e duros, (Diego)
Imbéciles e escuros (Lara M.)
Non nos entenden, non. (Gabrielly)
A nosa voz entenden (Evellyn)
E con arroubo atenden (Alba)
O noso ronco son, (J. Ángel)
Mais sóo os iñorantes (Ariadna)
E féridos e duros, (Diego)
Imbéciles e escuros (Lara M.)
Non nos entenden, non. (Gabrielly)
Os tempos son chegados (Lucas)
Dos bardos das edades (Felipe)
Que as vosas vaguedades (Melissa)
Cumprido fin terán; (Elen)
Pois, donde quer, xigante (Lara S.)
A nosa voz pregoa (Alfonso)
A redenzón da boa (José)
Nazón de Breogán.¿Qian?
Dos bardos das edades (Felipe)
Que as vosas vaguedades (Melissa)
Cumprido fin terán; (Elen)
Pois, donde quer, xigante (Lara S.)
A nosa voz pregoa (Alfonso)
A redenzón da boa (José)
Nazón de Breogán.¿Qian?
Brais, Faiqa e Camila (bandeiras coa bandeira de Galicia)
(Recordar que para cualquier duda os atenderé en nuestro WhatsApp de clase de 9:00 a 14:00)
Saludos. La profe Sandra.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Aquí podéis dejar vuestras opiniones sobre el blog, qué tal os han salido las actividades, si tenéis alguna duda, etc. No olvidéis dejar vuestro nombre al final para que os pueda contestar.