jueves, 2 de abril de 2020

Trabajo en casa: día 12 (2/4/20)




(Ya podéis ver nuestro video de Brais en el Rincón TEA)

 





Hola, buenos días de nuevo chic@s aquí comienza nuestro doceavo día de trabajo en casa.
Hoy es jueves así que tendríamos clase de: matemáticas, lengua, c. sociais, música y plástica

Comenzamos... 

Matemáticas:

Correcciones del último día:

Pg 84:

1. A) 3/10 , tres décimos.
B) 80/100, ochenta centésimos.
C) 600/1000 , seiscientos milésimos.

2. a) Seis séptimos, b) Siete treceavos, c) Cinco quinceavos, d) Tres octavos, e) Doce veinteavos, f) Nueve sextos, g) Once quintos, h) Siete séptimos. 
3. a) 16/25     b) 9/14     c) 15/33 


Tarea para hoy:



Pgs 84 y 85: 4,5 y 6

Lengua:

Correciones del último día:

Pg 110: 

1. • Aparato para transmitir información a distancia: telégrafo. 
• Poblar en exceso: superpoblar. 
• Compañía de transporte aéreo: aerolínea. 
• Poner algo encima de otra cosa: superponer. 
2. • Supervisor: que ejerce la inspección superior en trabajos realizados por otros. 
• Superdotado: dicho de una persona, que posee cualidades que exceden de lo normal. Se usa especialmente refiriéndose a las condiciones intelectuales. 
• Aerolito: fragmento de un bólido que cae sobre la Tierra. • Teleobjetivo: objetivo fotográfico de mucha distancia focal, que permite fotografiar objetos muy lejanos. 
3. Aerodinámico, superar, superproducción, supino, telecomunicación, teléfono, telele, telesilla, teletexto. 
4. Televisión, superhombre, aerosol, telefax, superagente, telesilla, aeromodelismo, superpotencia. 

Tarea para hoy y estos días de vacaciones:

Pgs 110 y 111: leer el cuadro azul de los sufijos y el "recuerda" y hacer las actividades 5, 6, 7, 8, 9 y "juego con el lenguaje" (1 y 2).

C. Sociais:

A tarefa para hoxe e estes días é:

Ler, de novo as páxinas
 42, 43, 44 e 45 e comprobar que temos todos os exercicios da libreta ben correxidos e se nos falta algún copialo poñendo sempre páx e nº do exercicio.


Pxs 42 e 43:

Traballo coa imaxe 1
.  
Resposta libre: emisións de CO2 á atmosfera e posterior caída ao chan dos elementos contaminantes das plantas. Residuos non reciclados que poden permanecer no campo moito tempo... 
Traballo coa imaxe 2.  
– Resposta libre: porque a súa contaminación é bastante menor. 
– Resposta libre: para que o home non esgote os recursos naturais existentes neles e para protexelos. 
1. Resposta libre: os incendios forestais e a expulsión de produtos químicos de fábricas. A combustión dos automóbiles e a pesca abusiva de especies en risco. 
2. Expulsando CO2 . 
3. Resposta libre: aféctanos a todos os cidadáns e sumando esforzos entre todos podería previrse.
4. Resposta libre: utilizar a bicicleta, usar o transporte público, aforrar luz e auga...
5. Resposta libre: recoller os tapóns dos envases de plástico, recoller as pilas usadas, recoller o papel e o cartón usado, comprar follas de papel reciclado... 
6. Resposta libre: prohibir a caza durante un tempo para que as especies se reproduzan e se recuperen. 
7. Resposta libre: Parque Nacional das Illas Atlánticas, Fragas do Eume, Serra do Xurés (Baixa Limia), Complexo Dunar de Corrubedo.

Pxs 44 e 45:

1. Resposta libre. Enfermidades relacionadas coa saúde, enfermidades transmitidas por especies animais, aumento de enfermidades respiratorias, aumento da mortalidade... 
2. Resposta libre. 
3. Resposta libre: Na agricultura a diminución das temperaturas ocasiona problemas dean o rego dos cultivos, polo que se verá afectada a produción agrícola. No transporte e distribución de produtos: cortes nas vías de comunicación provocadas polas inundacións. No sector turístico: buscar opcións alternativas para as vacacións. 

Por último aquí vos deixo uns videos que podedes ver cando queirades pero recordade que está en castelán.








Música:

1. Lee o tema dos instrumentos de corda

INSTRUMENTOS DE CORDA. Na clasificación máis moderna chámanse cordófonos

Producen son ao vibrar unha corda. A corda canto máis longa é sona mais grave. Tamén afecta ao son o tensa que esté a corda, por eso moitos teñen caravillas coas que se tensan as cordas para afinar o son. ( máis tensas son máis agudo)

Os instrumentos de corda fretada utilizan o arco para fretar as cordas.O Contrabaixo  pode considerarse instrumewnto de corda fretada ou pulsada porque nalgúns estilos musicais  tócase pulsando as cordas  coma no Jazz

O pizzicato é una forma de tocar os instrumentos de corda fretada pellizcando as cordas. Déixovos un divertido video da polke pizzicato de J. Strauss. https://www.youtube.com/watch?v=wOwDVD7pphw

Os instrumentos de corda pulsada (tamen se pode chamar punteada) son os que pulsan as cordas cos dedos ou con  púas. O piano fai soar as cordas ao activar coas teclas un mecanismo que remata nuns marteliños que as  golpean (golpear =percutir, de ahí o de corda percutida)
2. Hoxe toca baile: Sigue os pasos desta coreografía (Se o facedes coa familia é  máis divertido).


Plástica:

Aquí os dejo un video en el que la profe Mar os explica muy bien el trabajo que os propone para esta semana.






(Recordar que para cualquier duda os atenderé en nuestro chat temporal de 9:00 a 14:00)


Saludos. La profe Sandra

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Aquí podéis dejar vuestras opiniones sobre el blog, qué tal os han salido las actividades, si tenéis alguna duda, etc. No olvidéis dejar vuestro nombre al final para que os pueda contestar.